+90 535 6187131 [email protected]
+90 535 6187131 [email protected]

Dostawa i anulowanie

Dostawa i anulowanie

Wszystkie rezerwacje usług związanych z usługami serwisowymi podróży.pl podlegające ubezpieczeniu ustaw o tureckich biurach (Ustawa nr 1618) oraz które otrzymały źródło informacji o istotnych zmianach w celu harmonizacji z Ustawodawstwem Unii Europejskiej Infrastruktura Prawa.

Dokonywanie rezerwacji

Pierwsza osoba wymieniona z rezerwacją („lider”) musi być akcesorium rezerwacji dokonaj rezerwacji na podstawie obecnej rezerwacji przez wszystkie osoby wymienione w rezerwacji oraz ich rodziców lub opiekuna w przypadku wszystkich samochodów, które nie ukończyły 18 lat, gdy rezerwacja jest dokonana . Przesyłając nam rezerwację, inspekcja imprez potwierdza, że ​​jest do tego rekwizycji. Lider partii jest odpowiedzialny za wszystkie wszystkie należące do płatności. Lider imprezy musi mieć ukończone 18 lat w dniu wystąpienia.

Zapłata

W momencie wystąpienia zdarzenia wystąpiła pełna wpłata lub kaucja. Jeśli płatność nie zostanie uzyskana w wyniku rezerwacji, mamy prawo do przyznania rezerwacji jako anulowania przez Ciebie. W takim razie należy uiścić opłaty za anulowane poniżej.

Płatności można dokonywać wszystkimi głównymi kartami kredytowymi bez obciążenia karty kredytowej lub bezpieczną płatnością PayPal.

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Potwierdzenie rezerwacji

W zależności od dostępności wybranych ustaleń i otrzymania wszystkich należnych płatności, potwierdzimy Twoją rezerwację, wysyłając wiadomość e-mail z potwierdzeniem i fakturę. Ta faktura zostanie wysłana do lidera partii. Proszę dokładnie sprawdzić tę fakturę, gdy tylko ją otrzymasz. Skontaktuj się z nami natychmiast, jeśli jakiekolwiek informacje, które pojawiają się na potwierdzeniu lub innym dokumencie, okażą się nieprawidłowe lub niekompletne, ponieważ późniejsze wprowadzenie zmian może nie być możliwe.

Wyślemy Ci również e-mail zawierający bilety na wycieczki, które możesz wydrukować i przynieść ze sobą jako potwierdzenie rezerwacji.

Ceny stron internetowych

Należy pamiętać, że od czasu do czasu pojawiają się zmiany i błędy. Musisz sprawdzić cenę wybranych aranżacji w momencie rezerwacji. Ceny na naszej stronie internetowej zmieniają się od czasu do czasu ze względu na zmiany kursów walut i inne czynniki. Z zastrzeżeniem korekty błędów gwarantujemy jednak, że cena podana w potwierdzeniu rezerwacji nie ulegnie zmianie, chyba że dokonasz zmiany szczegółów rezerwacji.

Wydawanie biletów

Twoje kupony zostaną wysłane e-mailem natychmiast po dokonaniu rezerwacji (obowiązują pewne wyjątki). Wraz z kuponem zostaną podane pełne instrukcje dotyczące sposobu ich wykorzystania.

specjalna prosba

Jeśli masz jakieś specjalne życzenie, musisz poinformować nas w momencie rezerwacji. Chociaż dołożymy wszelkich starań, aby przekazać wszelkie uzasadnione żądania odpowiedniemu dostawcy, z przykrością nie możemy zagwarantować, że żadne żądanie zostanie spełnione. Potwierdzenie, że specjalna prośba została zauważona lub przekazana dostawcy, lub uwzględnienie specjalnej prośby na fakturze potwierdzającej lub jakiejkolwiek innej dokumentacji nie stanowi potwierdzenia, że ​​prośba zostanie spełniona. O ile i dopóki nie zostanie to wyraźnie potwierdzone, wszystkie życzenia specjalne są uzależnione od dostępności. Dla własnego bezpieczeństwa powinieneś uzyskać pisemne potwierdzenie spełnienia specjalnej prośby (o ile jest to możliwe) tam, gdzie jest to dla Ciebie ważne.

Jeśli Ty lub którykolwiek członek Twojej grupy ma jakiekolwiek schorzenie lub niepełnosprawność, które mogą mieć wpływ na Twoje ustalenia lub ma specjalne wymagania w wyniku jakiegokolwiek schorzenia lub niepełnosprawności (w tym tych, które mają wpływ na proces rezerwacji), poinformuj nas o tym przed potwierdzeniem swojego rezerwacji, abyśmy mogli pomóc w rozważeniu stosowności ustaleń i/lub dokonaniu rezerwacji. W każdym przypadku musisz podać nam pełne dane na piśmie w momencie rezerwacji i za każdym razem, gdy nastąpi jakakolwiek zmiana stanu lub niepełnosprawności. Musisz również niezwłocznie poinformować nas, jeśli po potwierdzeniu rezerwacji rozwinie się jakakolwiek choroba lub niepełnosprawność, która może mieć wpływ na Twoje ustalenia. Jeśli rozsądnie uważamy, że nie jesteśmy w stanie właściwie zaspokoić szczególnych potrzeb danej osoby, musimy zastrzec sobie prawo do odmowy rezerwacji lub,

Zmiany i anulowania dokonane przez Ciebie

Jeśli chcesz zmienić rezerwację po jej potwierdzeniu, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Należy pamiętać, że wprowadzanie poprawek może nie zawsze być możliwe. Tam, gdzie jest to możliwe, zostanie naliczona opłata administracyjna w wysokości 10 GBP za zmianę, wraz z wszelkimi kosztami poniesionymi lub nałożonymi przez któregokolwiek z naszych dostawców w związku z wprowadzeniem zmiany. Zmieniony kupon (jeśli dotyczy) zostanie Ci wydany.

Oryginalny kupon straci wtedy ważność i powinien zostać zniszczony.

Jeśli oryginalny kupon, a nie ponownie wystawiony, zostanie wykorzystany w danej atrakcji/wycieczce, nie będą podlegać żadne zwroty.

Jeśli zapłaciliśmy Ci zwrot pieniędzy w związku z poprawką, a następnie uda Ci się wykorzystać oryginalny kupon, będziesz odpowiedzialny za zwrócenie nam tego zwrotu.

W celu anulowania rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym biurem.

Następnie wyślemy Ci fakturę anulowania pocztą elektroniczną. Anulowanie wejdzie w życie dopiero od daty wystawienia faktury za anulowanie.

Opłaty za zmiany nie podlegają zwrotowi w przypadku rezygnacji.

Rezygnacje dokonane przez Ciebie:

– Rezygnacja dokonana 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki zostanie w całości zwrócona.

– Rezygnacja dokonana od 4 dni do 3 dni przed wyjazdem zostanie zwrócona w połowie.

– Brak zwrotu kosztów za anulowanie w ciągu 2 dni przed wyjazdem. Możesz łatwo zmienić datę/godzinę zarezerwowanej wycieczki lub nawet zamienić ją na inną, pod warunkiem, że o zmianach zostaniemy poinformowani minimum 3 dni wcześniej. Zmiana rezerwacji nie wiąże się z żadnymi opłatami.

Zmiany i anulacje dokonane przez nas

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy Twoje ustalenia zostaną przez nas znacząco zmienione lub anulowane przez nas przed rozpoczęciem i jest na to czas, zaoferujemy Ci wybór następujących opcji: (1) zaakceptuj zmianę (w przypadku istotnych zmian) lub (2) zakupić od nas alternatywne porównywalne rozwiązania lub (3) anulować rezerwację, w którym to przypadku otrzymasz pełny zwrot wszystkich pieniędzy, które zapłaciłeś za wycieczkę, i nic więcej.

Dokładamy wszelkich starań, aby zorganizować nasze Wycieczki/Zajęcia zgodnie z opisem na naszej stronie internetowej, jednak wycieczkamania.pl nie ponosi odpowiedzialności za każdy szczegół wycieczki i zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany całości lub części dowolnej wycieczki/ Aktywność bez uprzedzenia.

Opcje określone, aby zabezpieczyć nasz aktualny stan.

Paszporty i Wizy

Twoje ulubione jest upewnienie się, że masz kraj, który ma paszport i wizy, aby uzyskać dostęp do dowolnego/atrakcji (jeśli dotyczy). Nie możemy zapewnić w każdej odpowiedzialności za odmowę do obsługi kraju lub itp. w tego, że tego nie zrobiłeś.

Wśród naszych wycieczek tylko na Rodos, Kos, Samos, musisz mieć ze sobą sprzęty w dniu wyjazdu.

Wizy

ŻADNA jest wymagana dla wszystkich wyspę Samochod na Rodos, wyspę Kos, wyspęs w Grecji.
Pobierania opłat do nie będzie pobierana opłata wizowa.

Uskarżanie się

W mało prawdopodobnym przypadku, będziesz mieć mieć mieć problem.

Zadowolenie naszych klientów jest naszych klientów i doposażamy nasz aktualny problem naszych klientów.

Wszelkie prawa, których nie można było mieć, lub też praw własności, udział na prawach, zatrzymaj się i zatrzymaj. Modując się lub zyskując, zgadzasz się na tę usługę jurysdykcji.

O nas

Dowiedz się więcej o naszym biurze podróży

FAQ

Często zadawane pytania dotyczące naszych wycieczek

Natychmiastowa sprzedaż biletów

Więcej informacji o systemie sprzedaży biletów online

cennik

Więcej informacji o naszej polityce cenowej

Kontynuuj rezerwację