+90 535 6187131 [email protected]

Email*
Telephone*
Zapytanie*
* Zgadzam się z Warunkami korzystania z usługi i Oświadczeniem o ochronie prywatności.
Przed przejściem do następnego kroku zaakceptuj wszystkie warunki.
* Wybierz wszystkie wymagane pola, aby przejść do następnego kroku.

Kontynuuj rezerwację

Zapisz na liście życzeń

Adding item to wishlist requires an account

3368
Rezerwacja na WhatsApp
Zaliczka nie jest wymagana
Rezerwuj teraz! - Zapłać w dniu wycieczki
  • Dorosły25€
  • Dziecko (7-12)15€
  • Dziecko (0-6)Wstęp wolny
  • DoświadczenieŻadne doświadczenie nie jest potrzebne
  • Klasa 3 Rapidstak
  • Wycieczka pełna przygód100 %

Rafting i wycieczka tyrolką w Antalyi

Czujesz się gotowy na dodatkową przygodę podczas wakacji? Nasz rafting i wycieczka tyrolką Cię nie zawiedzie! To niesamowite doświadczenie obiecuje wypełnić Twój dzień śmiechem, ekscytacją i oczywiście fascynującymi wspomnieniami. Wycieczka zabierze Cię na przygodę nad rzeką Koprucay, gdzie piękno przyrody spotyka się z całkowitym spokojem. Obejmij swojego wewnętrznego poszukiwacza przygód i wyrusz na 14-kilometrową trasę raftingową w wartkich wodach. Zjeżdżaj nad rzeką specjalna kolejką i spraw, aby każda chwila była wyjątkowa dzięki tej wycieczce 2 w 1.

W godzinach porannych wygodny samochód odbierze Cię z miejsca zakwaterowania w centrum miasta. W ciągu dnia będzie Ci towarzyszył profesjonalny przewodnik, który udzieli ciekawych informacji i pomoże w razie potrzeby. Po drodze do bazy raftingowej na rzece Kuprucay, będziesz mieć okazję podziwiać  malownicze wioski i obserwować spokojny krajobraz.

Zdjęcia

Pierwsza część tej połączonej wycieczki obejmuje 2-godzinną sesję raftingu. Po przybyciu na miejsce  spotkasz grupę instruktorów raftingu. Na początku poinstruują Cię, jak płynnie i bezpiecznie cieszyć się spływem, dostarczając wszystkich niezbędnych instrukcji. Następnie otrzymasz zabezpieczenia.

Trasa ma łączną długość 14 km i trwa około 2 godzin. Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia, ponieważ poziom trudności jest niski lub średni. Rozchlapane i spienione wody podniosą poziom adrenaliny już od pierwszych chwil. Przygotuj się więc na super ekscytujące doświadczenie w rzece.

Pod koniec trasy będziesz mieć trochę wolnego czasu na kąpiel w zimnych wodach rzeki. Przerwa na lunch jest również uwzględniona w harmonogramie, ponieważ będziesz potrzebować dodatkowej energii, aby przejść do drugiej części tej wycieczki.

Kolejne doświadczenie, to zjeżdżanie zipline. Podczas tej aktywności doświadczysz, jak to jest latać nad kanionem. Przejedziesz z jednej strony na drugą i będziesz mieć szansę na poznanie nowych wrażeń, obserwując przy tym wspaniałe widoki.

Przegląd najważniejszych wydarzeń

• Spływ pontonem po dzikiej rzece podczas off-roadowej przygody z raftingiem
  • Ciesz się orzeźwiającą kąpielą i pysznym lunchem w formie bufetu przed rozpoczęciem spływu
  • Przygotuj się na zmoknięcie podczas spływu po nieustraszonych bystrzach
  • Zobacz malownicze lokalne wioski i meczety na tle przepięknych gór Taurus

Godziny zwiedzania

co jest zawarte

• Transfer do hotelu (w obie strony)
  • Usługi szkoleniowe

• Napoje
  • płyta DVD

Nie zapomnij

• Kremy przeciwsłoneczne, okulary przeciwsłoneczne, kostiumy kąpielowe, ręczniki, wygodne buty lub trampki, które można nosić w wodzie (bez klapek), koszulka do noszenia pod kamizelką ratunkową, ubrania zapasowe na przebranie
  • Jedyną wadą spływu z Antalyi jest długa podróż. Jednak do transferu używamy wygodnych i klimatyzowanych autobusów, aby ułatwić tę podróż naszym gościom.
  • Dzieci poniżej 4 roku życia oraz kobiety w ciąży nie mogą brać udziału w spływie
  • Nie nadaje się dla gości z trudnościami w chodzeniu

Nurkowanie w Antalyi może być również  kolejnym dobrym dniem podczas wakacji w Turcji.

Mania wycieczek

Program wycieczki

Chcesz dołączyć do niesamowitej przygody na wsi? Rafting i Zipline Tour to doświadczenie 2 w 1, jak żadne inne. Trasa jest idealna dla osób w każdym wieku, ponieważ obiecuje mnóstwo śmiechu, emocji i szczęśliwych wspomnień. Spędź dzień w sławnym kanionie Kuprucay i poczuj adrenalinę. Rafting na dzikich wodach rzeki i latanie nad kanionem na tyrolce z pewnością sprawią, że Twoje wakacje będą wyjątkowe.

Czytaj więcej ...

Antalya Rafting i ATV Safari Tour

Odbiór: wycieczka rozpoczyna się w godzinach porannych transferem z Twojego hotelu. Nowoczesny i w pełni klimatyzowany samochód zawiezie Cię w stronę kanionu. Po drodze miniesz kilka uroczych wiosek i będziesz mieć ładne widoki na okolicę. Profesjonalny przewodnik będzie z Tobą w ciągu dnia, aby zapewnić miłe wrażenia.

Profesjonalni instruktorzy: Nie ma potrzeby wcześniejszego doświadczenia w raftingu. Po przybyciu na miejsce  profesjonalni instruktorzy wyjaśnią wszystko, co musisz wiedzieć o aktywności.

Lunch: Pod koniec sesji raftingu będziesz miał trochę czasu na pływanie i energetyzujący lunch. Skorzystaj z okazji, aby odpocząć i cieszyć się spokojem krajobrazu.

Zipline: W drugiej części tej połączonej wycieczki będziesz cieszyć się jazdą na tyrolce z jednej strony kanionu na drugą. Leć nad kanionem bezpiecznie i poczuj, jak poziom adrenaliny wzrasta w ciągu kilku sekund.

Przyjazny dla dzieci: Jeśli jesteś rodziną z dziećmi, również możesz do nas dołączyć. Rafting i tyrolka są nadzorowane przez profesjonalnych instruktorów i spełniają wszelkie wymogi bezpieczeństwa. Twoje dzieci mogą się dobrze bawić, a Ty tworzysz cenne rodzinne wspomnienia.

Powrót: Wycieczka kończy się po południu. Komfortowy samochód zawiezie Cię z powrotem do hotelu.

5 Opinie
Sortuj według:OcenaData

Nicolas Schimpf

Para podróżników

100% idealny dla rodzin!! Zaczęliśmy to robić kilka tygodni temu z naszymi nastoletnimi chłopcami. Jeśli mam być szczery, trochę się obawiałem o obie te czynności. Kiedy jednak spotkaliśmy instruktorów, poczułem się pewnie. Chłopcom podobał się cały proces, my też oczywiście! W pewnym momencie też wskoczyliśmy do rzeki i popłynęliśmy. Było zimno, ale tak orzeźwiająco i satysfakcjonująco. Lunch był smaczny, a restauracja była czysta. Zrobiliśmy też zipline i to było bardzo zabawne dla nas wszystkich. Zrobiłem wiele zdjęć i wszyscy mamy fajne wspomnienia z tego dnia!

Zarlashte Agha

Podróżnik grupowy

Bardzo lubię zajęcia na świeżym powietrzu i z przyjemnością zarezerwowałem kilka wycieczek z tą firmą. Mają bardzo dobrą obsługę i wszystko idzie ładnie. Polecam firmę na twoją wycieczkę, są niesamowici. Teraz o raftingu. Byłem sam w Antalyi i chciałem zwiedzać góry. Więc co było lepsze niż to?! Spływałem raz, ale wiele lat temu. Wyjaśnili mi wszystkie informacje dotyczące bezpieczeństwa i weszli do łodzi. Woda była spieniona, a strumień był taki chłodny! Zipline również była super przeżyciem. Czułem się jak małpa przechodząca z jednej strony na drugą, niesamowita!!

Huyen Trang Dao

Rodzinny podróżnik

Dołączył jako para i świetnie się bawiliśmy. Pewnie jeden z tych dni, które będę długo wspominał!! Oboje próbowaliśmy wcześniej raftingu i ten też nam się bardzo podobał. Krajobraz jest taki relaksujący. To znaczy, słychać było plusk wody, ptaki, to było takie urocze i miłe. Zipline była dla nas nowością, więc byliśmy bardzo podekscytowani próbą. Uczucie, które oboje czuliśmy na pierwszych metrach, było niewiarygodne! Czułem się, jakbym latał, a mój poziom adrenaliny był w tym momencie tak wysoki! Przewodnik był bardzo uprzejmy i profesjonalny. Absolutnie zalecane