Wszystkie wycieczki, wycieczki i usługi zarezerwowane w Excursion Mania podlegają zasadom i przepisom ustanowionym przez tureckie biura podróży oraz przepisom o ochronie konsumentów, które zostały niedawno zaktualizowane w celu spełnienia standardów ustawodawstwa Unii Europejskiej dotyczącego praw konsumentów.
Płatności
Jeśli chodzi o płatności, pobieramy opłaty za nasze usługi online. Płatności dokonywane online lub po przyjeździe zawierają podatek VAT.
Zmiany w zarezerwowanych wycieczkach
Zawsze staramy się jak najlepiej sprostać potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów, dlatego staraliśmy się jak najwierniej przedstawić wycieczki i usługi na naszej stronie internetowej. Jednak ze względu na pewne nieuniknione okoliczności, Excursion Mania zastrzega sobie prawo do zmiany niektórych treści lub wszystkich programów bez wcześniejszego powiadomienia.
Zwrot kosztów anulowania dokonanych przez nas
W przypadku anulowania wycieczki przez Excursion Mania, jesteśmy zobowiązani do zwrotu rzeczywistych cen wycieczek, za które już zapłaciłeś i nic więcej.
Zwrot środków za anulowanie dokonane przez Ciebie
W przypadku anulowania, o które zwrócisz się przed upływem 7 dni od daty wycieczki, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.
W przypadku anulowania rezerwacji na 3 dni przed datą wycieczki, otrzymasz połowę zwrotu.
W przypadku wniosków o anulowanie złożonych w dniu wycieczki lub 2 dni przed datą wycieczki, z przykrością informujemy, że zwrot kosztów nie będzie możliwy, ponieważ powiadomienie jest zbyt krótkie.
Zmiana rezerwacji przez Ciebie
Jeśli chcesz zmienić datę wycieczki lub zastąpić zarezerwowaną wycieczkę inną dostępną, musisz poinformować nas co najmniej 2 dni przed faktyczną datą wycieczki. Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Ci w alternatywnej wycieczce i nie pobieramy żadnych opłat za tę usługę.
Paszporty i wizy
Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę do Grecji z Turcji, musisz mieć przy sobie ważny paszport. Obywatele UE nie potrzebują wiz na tego rodzaju wycieczki i wycieczki.
Uskarżanie się
Zawsze staramy się zadowolić naszych klientów, a jeśli masz jakiekolwiek skargi dotyczące konkretnej wycieczki, możesz zwrócić się do jednego z członków naszej załogi podróżujących z Tobą lub wysłać do nas e-mail, a my postaramy się odpowiedzieć tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli jednak pojawi się problem, którego nie można rozwiązać polubownie, wówczas sprawa eskaluje do jurysdykcji prawa kraju rządzącego, w którym faktycznie odbywają się wycieczki. Decydując się na rezerwację usług Hektor LTD. CO. rozumie się, że będziesz przestrzegać obowiązujących przepisów ustawowych i wykonawczych w jurysdykcji kraju, w którym odbywa się dana wycieczka.
Dowiedz się więcej o naszym biurze podróży
Często zadawane pytania dotyczące naszych wycieczek
Natychmiastowa sprzedaż biletów
Więcej informacji o systemie sprzedaży biletów online
Więcej informacji o naszej polityce cenowej